Monday, October 8, 2012

~Rainbow Cake~

     

Satu lagi projek tertangguh.....tapi kali ni ada request dari customer nak kek yang tinggi.....walaupun bukan permintaan customer, saya realisasikan hasrat saya sendiri dengan membuat kek pelangi ini....sebab saya tahu kek ni boleh dibuat tinggi.....adunan kuning sedikit tinggi sebab yang tu lebihan dari semua warna2 dan tak ditimbang....yang lain saya timbang.....saya tak potong sebab sayang walaupun tahu kalau tak potong, ada layer yang terlebih tinggi......yang penting keknya meriah warna warni....hopefully my customer suka....




TQ to my customer.....

2 comments:

mi$$ Wh@teveR said...

Berapa RM kak kek mcm ni?

Babybatriesyia said...

boleh email akak di batriesyiahomemade@gmail.com untuk info harga ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...