Thursday, August 27, 2009

~Blueberry Cheese Cake~



Bulan2 pose pun masih ada yang dok teringin nak makan kek......yang ini untuk opismate....munir.....en munir ni dulu ex pembantu peribadi ex mb perlis......eh...ya ke....ke SU sulit....ke SU politik.....atau SU akhbar......hehehe....alamak.....lupa ler yg mana satu......lepas naik mb baru, en munir pun masuk ler opis balik sbb dia cuma dipinjamkan.......tp apa pun, rumah beliau cuma dkt kg seberang jalan dari rumah aku jer.....dekat sangat2......aku hantar ke rumah dia sebelum bukak pose......Masa mula2 dia nak order aku ingat dia main2.....aku leh siap tanya serius ke ni......munir pun tarik muka serius......SERIUS NI......hahaha......dan aku angkat tangan, syyyhhhh.....jangan bising2....karang bos dengar......mana taknya kan, dia kat opis kuat menyakat.....

Esoknya munir masuk opis ngan muka tersengih2.....hehehe......katanya kek makan lepas bukak pose tu dah abis separuh, entah2 dah abis sumer dah kena ngap rasanya, kata dia lagi.....sedapppp......kahkahkah.....munir....munir......dari jauh dia bersuara nak bagi statement kat aku, tengah2 opismate lain sibuk nak punch out........aku kata, alhamdulillah ler.......


1 comment:

Mama Adam said...

Dah, aku malas nak tanya ada resepi ni ke tidak.. aku akan mengexplore entry cheese kek kaw tu..,..later2 lah. Skg nak melayan fb jap.. ha ha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...