Monday, March 23, 2009

~Ini Model Part Time~


Hehehe....ini model part time kat umah.....pantang tengok kita pegang kamera, mesti dia dah siap2 posing.....pulak tu tak boleh tipu snap.....sbb dia mesti nak tengok hasil dia tiap kali abis ambik gambar......kalu dia tak puas hati, dia suruh snap lain.....nakalnya tak abis2......bawak ke opis pun satu opis leh dengor dia pot pet pot pet......suruh diam ada ler seminit pastu dia bunyi lagi....jawapan standard dia senang "Ok ler Mama..."....hehehe......tapi kalu dia takde rasa sunyi jer.......sbb dah biasa ngan mulut murai dia tu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...